TOMAOTOMO

Polska moda – TOMAOTOMO

Polska marka odzieżowa, którą trzeba znać – TOMAOTOMO by Tomasz Olejniczak. W kolekcji znajdują się niepowtarzalne projekty dla odważnych kobiet, które cenią sobie nowatorskie, wygodne kreacje. Moda pochłania całe życie Tomasza Olejniczaka, widać to w jego projektach. Jaka jest jego wizja mody?

Polska moda – TOMAOTOMO

TOMAOTOMO

fot. AKPA

Pasja do mody zrodziła się u Tomasza Olejniczaka w bardzo młodym wieku. Praktycznie interesował się nią od zawsze. Jego mama również uwielbiała projektować i nierzadko zabierała go ze sobą, gdy szła na poprawki do krawcowej. Markę założył dla przyjemności tworzenia, bo moda towarzyszyła mu od zawsze. Ostatnimi czasy projektuje wyłącznie dla kobiet. Jego damskie kolekcje są zachwycające. Jak sam twierdzi, tworząc dla kobiet, realizuje się artystycznie.

Urodzony projektant

Jak twierdzi założyciel marki TOMAOTOMO bycia projektantem nie można się nauczyć – nim trzeba się urodzić. Potrzebna jest wyobraźnia, a także umiejętność zrealizowania swoich projektów, które mamy w głowie czy na papierze. Kreatywności nie da nauczyć – w przeciwieństwie do rysunków. Nie jest konieczne ukończenie kierunku studiów związanego z modą (Tomasz Olejniczak ukończył marketing i PR), istotna jest pasja do mody. Projektanta inspiruje kobieta w każdej postaci, która jest charyzmatyczna, zmysłowa, seksualna. Wrodzony kobiecy wdzięk jest niezwykle inspirujący. Język mody daje możliwość kobietom eksponowania tego, co siedzi w nich wewnątrz. Mimo pędu życia, które mamy dzisiaj narzucone, ważne jest, by mieć świadomość tego, co zakładamy na siebie, a tym samym co przekazujemy społeczeństwu.

Od amatora do artysty
TOMAOTOMO

Pinterest

Pierwszy pokaz mody Tomasza Olejniczaka odbył się w 2010 roku w Poznaniu. Kolejny raz swoje projekty zaprezentował an Fashion Week w Łodzi oraz Vancouver. Później kolejne Fashion Weeki w Polsce i na świecie. Swój autorski pokaz zorganizował w Warszawie. Przy Placu Unii znajduje się pierwszy butik TOMAOTOMO. Jego radość tworzenia, realizowania marzeń sprawiły, że marka szybko została rozpoznawalna i odkryta na polskiej mapie mody. Ceni klientki i gwiazdy, które są mu wierne. To jego siła napędowa, bo wie, że kobiety czekają na jego kolejne pokazy i kolekcje. Traktuje to jako największą nagrodę.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *